Overzicht
Ons retour- en terugbetalingsbeleid is 30 dagen geldig. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Bepaalde soorten producten kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische artikelen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of een ander aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Een boek met duidelijke gebruikssporen
- Een geopende cd, dvd, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat
- Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten u ook weten of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt verwerkt.
Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt bijgeschreven.
Als u dit allemaal heeft gedaan en nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.
Afgeprijsde artikelen
Alleen artikelen tegen de normale prijs kunnen worden terugbetaald. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.
Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u verzonden.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, zullen we een terugbetaling sturen naar de gever en zal deze op de hoogte worden gesteld van uw retourzending.
Retourzendingen verzenden
Om uw product te retourneren, moet u het opsturen naar: {fysiek adres}.
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via {e-mailadres} voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.